Aanvraag levering

Vul dit formulier nauwkeurig in, dan brengen wij jouw bestelling tot aan je voordeur! Geef jouw leveringsaanvraag minstens 2 weken op voorhand door.

Je maakt het ons zeer makkelijk door het vermelden van jouw:

Indien niet bij de hand, geeft hier de gegevens in zoals op de bestelbon genoteerd
Op welke nummers kunnen wij jou best verwittigen? (hoe meer hoe beter)
Op welk e-mailadres sturen wij jou een overzicht van de bestelling?
Wat is het gewenste leveradres?
In welke week zie je jouw bestelling graag geleverd? Je mag een week kiezen vanaf 2 weken na de huidige datum. Leveringen zijn mogelijk van maandag tot vrijdag.
OPGELET: Wij leveren NIET op zater-, zon- en feestdagen.
Jouw bestelling wordt samen geladen met die van gemiddeld nog 8 andere klanten in dezelfde route. Een vaste leverdag of een vast uur kan je niet aanvragen. Maar Indien je een voorkeur hebt voor bepaalde dagen en tijden mag je dat wel vermelden, wij proberen hiermee in de mate van het mogelijke rekening te houden in functie van routes en klanten. Als je wil, bellen we jou een uur voor de vrachtwagen aankomt.
Nog even checken om zeker te zijn dat je niets vergeten bent:
Heb je reeds plinten besteld? Eventuele aanpassingen kan je hieronder doorgeven.
En wat gebeurt er nu?
  • Wij kijken dit formulier na en in het distributiecenter wordt alles klaargezet en verpakt.
  • Je ontvangt een e-mail met het overzicht van je bestelling en een vraag tot betalen.
  • Je betaalt het volledige bedrag.
  • De transportdienst contacteert jou telefonisch om de dag van levering af te spreken. Je verneemt op dat moment of de levering zal gebeuren in tijdzone 1 (tss. 7u en 14u), tijdzone 2 (tss. 12u en 18u) of tijdzone 3 (tss.17u en 23u).
  • Meestal kan geleverd worden binnen de 5 werkdagen na ontvangst betaling.
Nuttig om weten
  • De transportprijs staat op jouw bestelbon. Als je nog geen prijs kent zullen we dit bevestigen. Deze wordt berekend op basis van de afstand en het volume. Wij rekenen niet de reële kost, maar slechts een deelname in de transportkost.
  • Zodra de betaling op onze rekening is toegekomen kunnen wij de levering inplannen. Een kopij van een betalingsopdracht is nog geen betalingsbewijs.
  • Geef vóór de levering eventuele wijzigingen van de facturatiegegevens door. Documenten voor particulieren kunnen na facturatie NIET meer veranderd worden naar documenten voor handelaars met BTW nummer.
  • Ben je niet aanwezig op moment van levering om de goederen in ontvangst te nemen, en moet de vrachtwagen zich een tweede keer aanmelden, dan zal een extra transportkost aangerekend worden. Of je kan op eigen risico opteren om de goederen te laten deponeren zonder jouw aanwezigheid. De vrachtwagenchauffeur zal een foto nemen van de geleverde paletten. Opteer je hiervoor, dan dien je onze bevestigingse-mail terug te sturen met als titel "Afzetten zonder receptie".
  • De goederen worden naast de vrachtwagen gedeponeerd. De vrachtwagen verlaat de openbare weg niet. (tijd ter plaatse voorzien: 15min.). Een pallet kan 2 tot 8 meter van de vrachtwagen gedeponeerd worden, in functie van het gewicht. De bestuurder legt je graag ter plaatse uit wat mogelijk is. Vraag je aan de transporteur om zich te verplaatsen op privé eigendom dan is een eventuele beschadiging ervan op jouw eigen risico.
  • Je zorgt zelf voor het naar binnenbrengen.
  • Voorzie toegang tot het leveradres voor een vrachtwagen van 2,6x10 meter. Indien dat niet mogelijk is, voorzie je best een afhaling met eigen middelen.
  • Kan je een aangerekend europallet onmiddellijk retour geven ter omruiling van het geleverde europallet, dan storten wij jou de waarde terug op jouw rekening.

Waarom Veronove

Groot assortiment en unieke collectie

Rechtstreekse import = 30% goedkoper

Professioneel en creatief advies

Gemakkelijk bereikbaar

Flexibel in keuzewijzigingen en omruilingen*

(inter)Nationale leveringsdienst

Stockage tot 1 jaar, gratis*

Onze showrooms zijn een belevenis

*mits afspraak